obsługab

Obsługa informatyczna firm

serwis

Serwis komputerowy

kasy

Kasy fiskalne

alarmy

Alarmy

monitoring

Monitoring wizyjny

sieci

Sieci informatyczne

instalacje 

Instalacje teleinformatyczne

wzmacniacze

Wzmacniacze GSM

 Cennik Oferta

 

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. Poniżej podano przykładowy cennik, zawierający najbardziej popularne usługi.

 

cennik usług:

cena netto:

umowa serwisowa na kompleksową obsługę przedsiębiorstwa (cena za miesiąc)

od 200zł

instalacja systemu Windows + sterowniki + konfiguracja i optymalizacja

80zł

instalacja systemu MS Windows + sterowniki + dodatkowe oprogramowanie

od 100zł

downgrade systemu operacyjnego przy braku dedykowanych sterowników na stronie producenta

150zł

diagnoza uszkodzenia w PC/notebooku (0zł w przypadku usługi),

20zł

instalacja routera, konfiguracja sieci bezprzewodowej

od 80zł

planowanie, budowa i zarządzanie sieciami LAN (szafy rack, switche, routery),

oferta

odwirusowanie komputera z zachowaniem danych

od 60zł

odzyskiwanie utraconych danych, odzyskiwanie haseł windows 7,  XP, Vista

od 60zł

optymalizacja pracy komputera

od 30zł

czyszczenie i konserwacja komputera PC

30zł

czyszczenie/wymiana wiatraka w notebooku

od 60zł

czyszczenie notebooka po zalaniu

od 120zł

złożenie komputera z podzespołów + instalacja systemu operacyjnego

150zł

dojazd do klienta po za Kartuzy (cena za 1km)

0,82zł

dojazd do klienta w obrębie Kartuz

gratis

kopiowanie danych przy reinstalacji systemu  1 godzina

30zł

 

w przypadku prac niesklasyfikowanych obowiązuje stawka godzinowa:
1h pracy serwisanta – 50zł netto,

 

 

Dla Biznesu

Obsługa informatyczna firm.

Dlaczego warto z nami współpracować ?

  1. zdelegowanie (outsourcing) wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych,
  2. redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną,
  3. zmniejszenie częstości występowania awarii,
  4. koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy,
  5. optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT) wewnątrz przedsiębiorstwa.

Formy współpracy:

  • stała umowa serwisowa z ustaloną miesięczną liczbą godzin,
  • doraźna pomoc w razie wystąpienia awarii.

Co nas cechuje?

  • szybki czas reakcji na awarię,
  • profesjonalizm i szeroki zakres świadczonych usług,
  • indywidualne podejście do Klienta.

 

Outsourcing IT

Termin ten jest angielskim skrótem od outside-resource-using, oznaczającym korzystanie z zasobów zewnętrznych. Traktowany jest także jako nowoczesna strategia zarządzania, polegająca na oddaniu innemu przedsiębiorstwu zadań nie związanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy, dzięki czemu może ona skupić swoje zasoby i środki finansowe na tych obszarach, które stanowią podstawę jej działań i w których osiąga przewagę konkurencyjną.

Obszarem działania przedsiębiorstw, w którym strategia “zewnętrznego źródła” stosowana jest najczęściej jest właśnie informatyka. W ramach tego obszaru zadaniami najczęściej przekazywanymi na zewnątrz są

  • konserwacje i naprawy sprzętu,
  • rozwój aplikacji,
  • przetwarzanie i bezpieczeństwo danych,
  • wdrożenia rozwiązań informatycznych,

Najważniejszymi powodami stosowania outsourcingu przez przedsiębiorstwa są możliwości:

  • redukcji i kontroli kosztów operacyjnych,
  • uzyskania dostępu do mocy produkcyjnych najlepszej jakości,
  • zwolnienia własnych zasobów do innych celów,
  • uzyskania zasobów, którymi przedsiębiorstwo nie dysponuje,
  • przyspieszenia pojawienia się korzyści wynikających z restrukturyzacji,
  • uporania się z funkcją trudną do wykonywania lub niemożliwą do kontrolowania,
  • pozyskania kapitału,
  • podziału ryzyka,
  • dopływu gotówki.

“Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my”  Henry Ford 1923r. 

 

 

Obsługa informatyczna – umowa

 

Serdecznie zapraszamy do nawiązywania stałej współpracy w zakresie usług informatyczno-telekomunikacyjncych. Już od 200zł netto miesięcznie zapewniają sobie Państwo pełne wsparcie i opiekę naszych specjalistów.

 

Korzyści:

 

  • zdelegowanie (outsourcing) wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych,
  • redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną,
  • zmniejszenie częstości występowania awarii,
  • koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy,
  • optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT) wewnątrz przedsiębiorstwa.

 

Od czego zależy wysokość umowy?

 

  • Ilości komputerów pod opieką,
  • Czasu reakcji na awarię (np. do 4h, 8h, 24h),
  • Złożoności infrastruktury teleinformatycznej,
  • Ilości z góry ustalanych wizyt w danym miesiącu,

 

Usługi informatyczne w ramach obsługi informatycznej:

 

  • stała opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
  • wdrażanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych,
  • naprawa i konserwacja  komputerów, serwerów, notebooków,
  • serwis drukarek: Toshiba, Konica Minolta, Ricoh, Kyocera Mita,
  • kasy i drukarki fiskalne,
  • zdalne administrowanie serwerami i zabezpieczeniami, audyt oprogramowania,
  • doradztwo techniczne, audyt oprogramowania,
  • wdrażanie oprogramowania  (magazynowe, finansowo-księgowe, CRM, ERP),
  • wdrażanie zabezpieczeń, ustalanie reguł bezpieczeństwa,
  • zarządzanie serwerami, bazami danych, tworzenie kopii zapasowych,
  • archiwizacja i odzyskiwanie danych,
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych,
  • budowa i zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,
  • analiza i pomoc w obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych,
  • szkolenia.

  

 

 

 

RizVN Login

miniJupiter

Copyright © NetVision
Wszelkie prawa zastrzeżone